Atsisveikinimo laiškas...


Sveikos mielosios, turbūt taip reikėtų kreiptis, nes čia turbūt daugiau merginų nei vaikinų. Galbūt jums kilo klausimas, kodėl antraštė užvadinta „atsisveikinimo laiškas“? O taip, man prasidės pats nemaloniausias ir „skaniausias“ metas – egzaminai: rašytiniai ir žodiniai. Atvirai pasakius bijau, net labai. Bet kaip ir viskas – tai ateina ir praeina, bet vis viena – bijau. Deja, neturėsiu laiko rašyti, todėl ir iškart noriu tarti paskutinius savo žodelius. Tikiuosi, kad pateisinau jūsų lūkesčius, o jei ne – tai bent stengiausi... nors manau, kad ir taip mane greit pamiršit. Šypsnis. Jei norėsite paplepėti ar pabendrauti – kontaktus žinote, o jei ir patarimo prireiktų taip pat žinote, kur mane rasti. Blog`o pasistengsiu nepamiršti, ir kai turėsiu laiko užsukti ir paskaityti naujus straipsnius.
Man tikrai patiko dirbti su rašytojomis, nors ir ne su visomis teko pabendrauti, bet kiekviena savaip įdomi ir unikali. Jaunime, tausok tokias nuostabias ir gabias rašytojas, o nebausk jų su tokiais komentarais. Šitą raginimą ne bereikalo parašiau... daugelis stūmė ir negražiai vadino ar dar, ko prisimąstė. Kiekviena turi savo rūpesčių ir gyvenimą, o juk ir būna tokių dienų, kad nors imk ir trenkt galvą į sieną, bet nė velnio niekas nesirašo... man tai tikrai būta, ir ne vieną, ir ne du kartus...
Labai norėčiau palinkėti skaitytojoms/ams būti aktyviems ir kritiką išreikšti švelniai. Kritika yra gerai, nes be kritikos ir vien paikinant niekas netobulėja.
P.s. kažkas bandė, kiek žinau su manim per blogger susisiekt lyg ir, bet mano draugas kažką primaigė ir nežinau, kas ten gavos :D taigi, atsiprašau dėl šito ir nežinau, kaip ten per blogger`į reikia bendrauti, geriau man fb ar skype, nes jie nėra tokie sudėtingi.
Jūsų meilės deivė ;)

8 Komentarai

  1. Ahh.. Gaila, kad išeini, nes tavo straipsniai man tikrai patiko. Tikiuosi, kad kada nors grįši! Sėkmės tau! :)

    P.S sėkmės egzaminuose!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oho.. Kaip liudna.. Toks talentas esi! Stenkis nepamiršti rašymo.. Sėkmės tau egzaminuos! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gaila, kad išeini, buvai talentingas ir malonus žmogus :) sėkmės:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Liūdna iš tiesų, kad palieki.. :) bet belieka džiaugtis, jog buvai ir tikrai, mums, paauglėms parodei daug ką iš kitos pusės. :)

    Sėkmės tau egzaminuose ir gyvenime, Milda! :*

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gaila, kad išėjai, bet žinoma, kad egzaminai svarbiau. Sėkmės! :)*

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai apmaudu, kad išeini :( Linkiu tau sėkmės egzaminuose, moksluose ir gyvenime :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. ot... Aš tikiu kad tu sugrįši į rašytojas ;), pasiilgsi šito blog'o, pasiilgsi :D, sėkmės tau, tuose sunkiuose dalykuose, viskas bus gerai, puikiai išlaikysi :).

    AtsakytiPanaikinti