Interviu su TD skaitytoja : ''Ko tik nesu išbandžiusi... ''

Paskutinę sausio savaitę maždaug dešimt TD skaitytojų praleido kartu. :) Šiek tiek sužinojo vienos apie kitas, susipažino. Visos gavo progą patikrinti savo žinias apie TD blogą, muziką, įžymybes bei mokslą... Už teisingus atsakymus visos merginos rinko taškus. Aš buvau sakiusi, jog nugalėtoja gaus interviu mūsų bloge. Todėl šiandien pristatau jums trumpesnį nei visada (pagal mane) interviu su to penktadienio žaidimų nugalėtoja Laura. :) Jeigu kas norės su ja susipažinti ar pabendrauti, susisiekite kontaktais mclaura6 . :)

Labas, Laura! :)
Sveika!

Penktadienį kartu su kitomis merginomis leidome laiką TD facebook'e ir tu laimėjai interviu TD bloge. Ar tai kažką tau reiškia? Ar duoti interviu - šį kartą tau pirmas kartas?
Taip, galiu pasakyti, kad mano penktadienio vakaras buvo kupinas įspūdžių! TD skaitytojos tikrai buvo stiprios mano varžovės ir tikrai džiaugiuosi, kad surizikavau sužaisti :) Taip, šis interviu man reiškia daug, ne tik dėl to, kad tai yra mano pirmas interviu, bet ir dėl to, kad TD - yra man kaip pavyzdys. Visos rašytojos yra pavyzdys ne tik man, bet ir kitiems. Visos TD blogo rašytojos tokios... Atkaklios ir išmintingos!


Mums smagu, jog turime galimybę pažinti žmones, kurie domisi mūsų darbais. Pristatyk save trumpai - kokiu vardu ir kiek metų jau esi vadinama bei iš kur esi? :)
Esu Laura, o gyvenu nuostabiame mieste Vilniuje jau trylika metų :)


Vilniuje tikriausiai yra velniškai daug galimybių kažką veikti. Ar esi aktyvi panelė? :)
Galbūt iš pažiūros Vilnius DIDELIS miestas, čia daug veiklos, tačiau turiu nuvilti - iš tikrųjų taip nėra. Man tik 13 metų, nerandu ką veikti atostogų metu. Viskas taip nuvalkiota ir neįdomu. Tačiau aš nebūčiau aš, jei su draugėmis neičiau miesto centru ir visiems nemojuočiau :)
Manau iš to galima spręsti, kad esu nuotykių ieškotoja ir mėgstu naujoves. Galėtų kiekvieną dieną keistis aplinka, būtų tobula :)

O būreliai? Neturi jokios veiklos, pavyzdžiui... dainavimas, šokimas, tenisas ar dar kažkas?
Būreliai - man skaudi tema. Ko tik nesu išbandžiusi iš ramesnės veiklos... Dailė, keramika, linijiniai šokiai, filmukų kūrėjų būrelis... Tikrai visko neišvardinsiu :) Norėčiau žaisti krepšinį, tinklinį... Bet negaliu. Turiu problemų su sveikata, tad negaliu užsiimti aktyvia veikla. Labai intensyviai mąstau ką veikti. Dabar dekupažuoju auskarus, tačiau tai nėra taip įdomu, kad nenusibostų.

Lauros dekupažuoti auskarai.
Dekupažas! Seniai tai darai?
Apie du metus.

Kodėl tave tai sudomino?
Na... Viskas įvyko labai spontaniškai :) Tiesiog su seserimi nuvažiavusios pas jos draugę išvydome ją su prijuoste ir teptuku rankoje. Ji pasiųlė prisijungti prie jos. Pradėjome dekupažuoti ir mane tai be galo sudomino! Nedelsiant susipirkau reikalingas priemones, paprašiau tėčio padaryti formelių auskarams ir kibau į darbą :)

Kokių priemonių reikia norint dekupažuoti? :}
Priemonių nėra daug, tačiau jos pakankamai brangios...
Norimas daiktas,dažai, teptukai, servetėlės (yra specialios dekupažui, bet aš naudoju paprastas servetėles su piešinukais arba tiesiog atsispausdinu ant paprasto lapo norimą paveikslėlį), lipalas (reikia skiesti su vandeniu, tad užtenka ilgam), sendinimo lakai (Nr.1 ir Nr.2, būna pažymėta ant dėžučių), ir pigmėntinė pudra (jei sendiname darbelį užtepę pudros įgauname spalvą, kokios yra pudra) ir drėgnas skudurėlis nuvalyti klijus. atrodo viskas :)


Oho, atrodo žiauriai įdomu. :) Dekupažuoji sau, ar kažkur juos pardavinėji, dovanoji ar kt?
Dekupažuoju sau ir sesei :)

Koks amžiaus skirtumas tarp tavęs ir sesės? Ar dažnai susipykstate? :)
Tarp mūsų 10-ies metų skirtumas, tad išaugome iš to 'pykimosi' amžiaus, jau mokame susitarti ir gražiai. žinoma, neapsieiname be pykčių, kartais draugiškai pasimušame, bet šiaip sutariame pakankamai taikiai :)

Ką patartum toms, kurios neišvengia pykčių su seserimis/broliais? :)
Tiesiog jei turite jaunesnius seseris ar broliukus būkite jiems nuolaidesni, nepykite dėl menkniekiu ir svarbiausia - mylėkite. O tiems, kurie turi vyresnius - branginkite juos, saugokite ir mylėkite. Džiaukitės kiekviena akimirka su jais, nes visi užaugame, suaugs ir jūsų sesės/broliai, gyvens savarankiškai. Ilgėsitės. :)

Ačiū tau dar kartą, kad skaitai TD blogą. :) Ko palinkėtum visom skaitytojom ir rašytojom?
Ačiū tau už malonų laiką :) Linkiu niekada, niekada neprarasti vilties. Visada savyje laikyti tą 'mažąjį' AŠ ir nieku gyvu nebandyti jo 'nužudyti' bandymu suaugti. :)

Ačiū už interviu ir sėkmės tau visame kame. :)
AČIŪ AČIŪ AČIŪ!!! Tau, Vilija, linkiu neblėstančių idėjų ir ryžto :)



Toks interviu. :) Kokią nuomonę susidarėte apie Laurą? :) Ir dar labai svarbus klausimas - kaip manote, ar reikia daugiau tokių vakarų TD blogo FB puslapyje, kur žaistume žaidimus, bendrautume ir leistume laiką?

Sakau iki, o jūs dalyvaukit rašytojų atrankoje! Nes ruošiamės priimti daug rašytojų, kadangi didelė dalis senųjų pasitraukė. :)


Vilija. :}





3 Komentarai