Kulminacija - nuotakos suknelė



                      Straipsnelio pavadinimas – ne mano. Šio straipsnio idėja man kilo, kai perskaičiau kelių straipsnių pavadinimų pasiūlymus lietuvių kalbos vadovėlyje. Tad, ačiū, jog suprantate mane, mielosios ir mielieji.

                      Manu, jog kiekviena bent kartą gyvenime svajojome apie vestuves. Na žinote, aukštas, didelis, skanus tortas, ilga, sniego baltumo tik pagal jūsų pageidavimus siūta suknelė, šviesi, šilta vasaros diena ir žinoma mylimas ir būtent Tau tobulas jaunikis. Svajojame apie tai, kas tobula.
                      Tai gi, šiandien norėčiau paliesti vestuvinės suknelės temą. Galiu teigti, jog norite pribloškiančios ir visų žvilgsnius prikaustančios suknios.
                      Mano svajų vestuvinę aprangą sunku apsakyti. O jūsų? Šiuo, paskutiniu klausimu, noriu, jog kiekviena aprašytumėte savo svajonių suknelę, jeigu rasite atitikmenį įkelkite ir nuotraukėlę ar jos nuorodą ir atsiųskite viską man adresu: simona.ski@gmail.com.
                      Na, o dabar aš jums pateiksiu keletą vestuvinių moteriškų apdarų pavyzdžių. Tikiuosi, jog jums patiks mano skonio akcentai.


Vienas iš mane žavinčių dalykų yra trumpos suknelės, o jei ne trumpos, tai lengvai krentančios, laisvai vėjo plaikstomos, kaip šios:

 O toiau matysite mane žavinčias, tačiau ne tokias suknelės, kurias rinkčiausi vestuvėms. O jūs? Ar rinktumėtės juodą suknelę?

Na šatai, tiek šiandien ir dabar. 
Lauksiu jūsų laiškų, tikiuosi jų sulaukti. Ačiū.
"I love you all" - S. S.

5 Komentarai

  1. Ant greičio rašyta? Klaidų - milijonas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonime, pirmiausia, tai ačiū, jog privertei dar kartą perskaityti straipsnį ir ištaisyti, tai ko neturi būti.
    Išties kai ką įterpiau rašydama kompiuteriu. O šiaip tai man sunku rašyti kompiuteriu, viską pasirašau juodu ant balto, savo raštu. Ten gal ir klaidelių mažiau. :)
    "I love you all" - S. S.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Puiki idėja! Tikrai šauniai sugalvojai... Labai patinka! :)Galbūt ir pamėginsiu sudalyvauti:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai malonu, Gintare. Lauksiu tavo laiško. :)
    "I love you all" - S . S.

    AtsakytiPanaikinti