I'll never find another lover like you :*

Sveikiii!:))

Sveikinuos su visais naujais skaitytojais bei tais, kurie vis dar mane prisimena. Tikrai maniau, kad čia niekad nebeteks sugrįžti, bet sugrįžus norui rašyti aš ir vėl čia. Tuo pačiu noriu padėkoti ir Vilijai, kuri su mielu noru mane priėmė atgal į TD gretas.
Nežinantiems / neprisimenantiems manęs - esu Indrė, man septyniolika metų, esu vienuoliktokė bei gyvenu Kaune ir beprotiškai myliu šį miestą kartu su visomis duobėmis ir treninginiais vaikinais ant kiekvieno kampo! Kaip ir anksčiau, taip ir dabar ketinu daugiausiai rašyti apie madą bei stilių, taip pat pasidalinti savo patirtimi su vaikinais bei grožio paslaptimis. Turbūt supratot teisingai - labiausiai rašysiu apie mergaitiškus dalykėlius, iš manęs sulaukti rimtų filosofinių straipsnių - be šansų :)
Taip pat kaip ir mados žurnalus be proto mėgstu pasivaikščiojimus su draugėmis po parduotuves ar senamiestį (dievinu gryną orą dėl daugybės priežasčių), naujas pažintis (į savo FB profilio draugus mane galite pridėti čia), sportą, sveiką gyvenseną, mergaitiškus plepalus ir begaaalę kitų dalykų - esu be proto įvairiapusiška asmenybė, tad, manau, kad bendrą kalbą galėčiau rasti su praktiškai visais :)
Nemėgstu daug pasakoti apie save bei atskleisti asmeninio gyvenimo smulkmenas, bet tikiuosi, kad kartu su straipsniais kiek nors pažinsite ir mane.
Taip pat laukiu Jūsų pageidavimų straipsniams bei įvairių klausimų, susijusių su minėtomis temomis, apie kurias rašysiu, ir galbūt net apie mane pačią čia.

Laukite naujų straipsnių iš manęs greitu metu! Iki pasimatymo!

Big kisses, Indrė ;*

8 Komentarai

  1. Oho,ji be atrankos pateko :oo Juk vis tiek jei išėjo,turi iš naujo dalyvaut...Nesąžininga...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vat su Mili tai sutinku... Nenoriu bartis, bet tai tiesa.
    Bet aišku, juk pažintys daro savo. Tai tiesiog vieša paslaptis....

    AtsakytiPanaikinti
  3. Čia ne pažintys kaltos, skubu ginti Indrę. Kiekvienai išėjusiai rašytojai iš blogo savo noru galioja tos pačios taisyklės - reikia parašyti tik man arba Skaidrei ir jos vėl bus bloge. Jeigu vieną kartą praėjo atranką, daugiau nebereikia. :) Tai galios visoms, kurios bent vieną kartą bus patekusios į blogą per atranką ir iš blogo išeis savo noru dėl kažkokių priežasčių - laiko stygiaus, noro nebuvimo, tinginiuko (būna ir taip). Tai tiek, nesibarkit ant Indrės, nes jei kažkas yra kaltas, tai tikriausiai aš (?) :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika sugrįžusi Indre! Tikiuosi į TD blog'ą įpūsi naujo oro :p Sėkmės!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visų pirma, dar labai senai teiravausi, ar reikėtų iš naujo pildyti anketą, norint sugrįžti. Man buvo atsakyta, kad ne, bet vis tiek kurį laiką nerodžiau jokio noro grįžti. Su Vilija praktiškai nebendrauju, tai kokios čia gali būti pažintys? Jei labai pageidaujat, galiu kad ir vėl tą atranką praeiti, nematau tame problemų :)

    Kitoms - dėkui :) džiaugiuosi vėl čia būdama.

    AtsakytiPanaikinti
  6. LAbas, labas. P.S. Labai gražius veido bruožus turi :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti