Interviu su vasario mėnesio rašytoja Laura : ,,Gyvenu šia akimirka''

Sveikos! Kaip sekasi? :) Labai jūsų pasiilgau, bet laiko stoka užspaudžia mane ir nepaleidžia. Ir tikrai, liepia pamiršti visus dalykus, kurie man visada teikdavo džiaugsmo - TD, serialai, pokeris facebook'e... Net mylimiausiai gitarai skiriu daug mažiau laiko! Bet šiandien kalbėsime tikrai ne apie mano nemokėjimą planuoti laiko. 

Dievaži, atvirkščiai - šiandien Jūsų laukia interviu su mergina, kuri spėja viską. Tereikia noro ir tu, kaip ir vasario mėnesio rašytoja Laura esi varikliukas visame kame. Jauna mergina spėja ne tik būti aktyvi mokyklos renginiuose, pasimatymuose su vaikinais ir vakaruose su geriausiomis draugėmis... Ši nepakartojama asmenybė, drįsčiau teikti - be proto draugiškas žmogus, rašo ir mūsų TD bloge. Šiuo metu ne itin aktyviai, bet vos tik atėjusi į blog'ą ji parodė, jog rašyti sugeba. Vienas iš jos pliusų - ji į TD atnešė kitokio vėjo. Kartais mes bandome būti per daug protingais, skubame suaugti... O Laura rašė vėjavaikiškai. Apie paaugliškas problemas. Apie tai, kas AKTUALU paauglėms. :) Daugiausiai jūsų simpatijų sulaukusi rašytoja ir tapo geriausia rašytoja. Po įvairių nesklandumų pagaliau galime iš arčiau pažinti merginą, į kurią galima kreiptis visais atvejais. :)

Labas, Laura! 
Labas, Vilija!

Pagaliau gavau galimybę pakalbinti vasario mėnesio rašytoją. Kaip tau tas mėnesio geriausios titulas? Ar jis sukelia kažkokius jausmus?


Žinoma, kad sukelia, kas per klausimai! Iš tikrųjų , man yra didelė garbė tapti mėnesio rašytoja. Vos tik įstojusi į jūsų gretas apie tai svajojau ir džiugu, kad mano svajonės išsipildė. Dar dabar negaliu patikėti, kad visgi, mano straipsniai kažkam patiko ir sulaukė susidomėjimo :)

Tai mums smagu, jog turėjom galimybę skaityti tavo straipsnius. :) Trumpai papasakok apie save, Laura.
Na, nėra labai ką ir pasakoti. Kaip aplinkiniai pasakytų, esu "draugiška, linksma, visada turinti savo nuomonę, auganti" asmenybė. Nesikuklinsiu, bet ir pati tam pritariu. Iš ties, esu žmogus, kuris niekados neieško žodžio kišenėje, išsako savo nuomonę ir padeda visiems, kuriems tos pagalbos reikia.

Tavo begalinę pagalbą tikriausiai pastebėjo jau kiekvienas. :) Esi aktyvi mergina?
Super aktyvi! Manęs pilna visur ir visada. :D

Papasakok, kas gi vyksta tavo dienotvarkėje paprastą, eilinę dieną. :) 
Atsikeliu, lengva rytinė mankšta, ilgas laikas praleistas prie veidrodžio, pamokos, draugės, po pamokinė veikla (organizacijos, renginiai), kalbų mokykla, galiausiai grįžtu namo, pamokos, internetas, TD ir miegas.

Paskutiniu metu vis dažniau kyla klausimai, kas gyvenime yra svarbiausia, norint užsitikrinti vietą po saule. Tavo nuomone, ko labiausiai reikia? Išvaizdos, proto, charizmos, kažkokios kibirkštėlės žmogaus viduje ar dar kažko?
Žinoma, neneigsiu, išvaizda gyvenime daug ką duoda. Bet mano manymu, reikalingiausia ir svariausia žmogaus savybė visada buvo ir bus komunikabilumas. Tik jis atveria visus kelius :)

Ar jau stataisi kažkokius tikslus, planus savo ateičiai?
Šiuo metu , tikrai ne. Gyvenu šia akimirka. Anksčiau, stengiausi kažką kurti ateičiai, galvojau kuo noriu būti, domėjausi studijomis, tačiau, viskas ateis su laiku. Pakeičiau požiūri ir dabar tiesiog gyvenu :)

Teisingai. :) Skaitytojai, kurie yra dėmesingi ir atidūs, jau pastebėjo, jog esi idėjų pilnas žmogus. Vedi renginius, viskuo domiesi... Esi varikliukas savo mokykloje?
Kaip kada. Prisipažinsiu, jog ne visada esu tokia žvėriškai aktyvi, esu žmogus ,tad kartais irgi perdegu. Bet , mano asmenine nuomone, kad daugelis renginių mano mokykloje, nebūtų kupini tiek daug energijos be manęs ir mano iniciatyvos.

Atrodo veiki tiek daug... Kaip viską spėji? Kokia yra ta laiko planavimo formulė?
Formulė tame, kad jos išvis nėra. Kai dirbu, laikas tiesiog sustoja. Juk visi mes, kai darome tai kas mums patinka, atrandame  tam laiko. Taip ir aš, darbui laiko visada atrasiu. Žinoma, kartais tenka naktimis nemiegoti, bet, viską suspėti įmanoma ir ne taip sunku kaip gali atrodyti :)

Ir į tą ratą dar spėji įtraukti rašymą? :)
Būtent. Tai irgi vienas iš maloniausių darbų mano gyvenime :)

Kada ir kaip tas malonus darbas pasibeldė į tavo gyvenimą? :)
Na, jau labai seniai. Jei gerai pamenu, tai nuo pradinių klasių jis apsigyveno manyje ir užvaldė :)

Ar prieš TD kažkur daugiau nei sąsiuvinyje reikšdavai savo mintis?
Buvo stengtasi kurti blogus, rašyti įvairių puslapių dienoraščiuose. Žinoma ir mokyklos rašinių konkursuose yra tekę dalyvauti :)

Kaip gi radai ''Teenage Dreams'' ir kas paskatino sudalyvauti atrankoje?
Per facebook. Tiesiog, pamačiau jus pačią paskutinę rašytojų atrankos dieną, ir tai vėlų vakarą. Elgiausi impulsyviai ir nieko negalvodama tiesiog parašiau. Galbūt paskatino noras kažko naujo gyvenime, noras padėti :)

Ko palinkėtum visoms merginoms, kurios dvejoja savo jėgomis, galbūt toms, kurioms pritrūksta vieno spyrio į užpakalį eiti ir siekti savo svajonės? :)
Kas dar per spyriai? Jei merginos gerbia save, kovoja už save ir nori sau gero gyvenimo, turi pamiršt visus spyrius , paskatas ir tiesiog daryti tai kas šauna į galvą. Nes protingiausios mintys ateina impulsyviai , o ne ilgus vakarus svarstant. Tad pirmyn, pradėkit savim pasitikėt ir pradėkit gyvent tokį gyvenimą, kokio visada troškote. Šalin baimes, jos nepadės siekti savo svajonių!

Ačiū tau už tavo darbą, už interviu ir linkiu, jog laikas paroje bėgtų lėčiau, suspėtum atlikti visus savo užmotus darbus ir pasiektum savo tikslus. :)
Ačiū, sėkmės ir visam TD  kolektyvui, bei Tau, Vilija :)



Tokia hyper aktyvi ir maloni mergina ta Laura. Kviečiu visus su ja susipažinti ir pabendrauti artimiau!

O ką manote apie interviu ir apie pačią Laurą? :)

Serganti Vilija...

7 Komentarai

  1. Šiek tiek ne į temą, bet štai ką radau: http://www.login.lt/apdovanojimai/nominacijos#cat=7&page=1 Neskaičiau sąlygų, bet, jeigu įmanoma, galbūt ir jūs norite sudalyvauti? Balsuočiau už šį blog'ą! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Smagu, kad yra žmonių, kurie visko nori, visko siekia, viską spėja... iš Lauros turėčiau daug ko pasimokyti. Ir ne tik kaip iš rašytojos, bet ir puikios asmenybės. Sveikinu dar kartą tapus mėnesio rašytoja :).

    AtsakytiPanaikinti
  3. Džiaugiuosi, kad dar yra tokių žmonių, kurie yra super duper aktyvūs ir viską spėjantys. Bent jau aš, prisipažinsiu, esu tinginiukė. Bet kai tikrai kažką užsimoju daryti, būtinai padarau... Laura, sveikinu tapus mėnesio rašytoja. Tikiuosi, jog visada būsi tokia asmenybė! Ačiū už interviu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet maždaug 8 mėnesius jis buvo nutolęs nuo manęs ir vaikų, jam nebesvarbu mūsų gerovė ir vos miega namuose, aš kelis kartus jo maldavau, bet visi mano prašymai apgailestauja. ausis būti nuoširdžiais draugais, tie 8 mėnesiai man buvo gyvas pragaras. Aš aptariau savo problemą su drauge, kuri man papasakojo apie šį puikų burtininką, vadinamą daktaru AJAYI, kuris padėjo jos pusbroliui santuokoje. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti, aš paaiškinau viską, kas vyksta mano šeimoje, gydytojui AJAYI ir jis pasakė norėdamas atlikti tam tikrus dalykus namuose, aš vykdžiau visus jo nurodymus ir didžiausią nuostabą sukėlęs vyras trečią dieną grįžo namo, sakydamas, kad nežino, kas jį ištiko, ir gailisi dėl to, ką patyrė man ir vaikams , dabar mes vėl gyvename kaip šeima. jei jums reikia pagalbos susituokus namuose, el. paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“ / „Viber“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano vyras po 8 santuokos metų paliko mane su kita moterimi, jis išvyko į komandiruotę ir nenorėjo daugiau grįžti namo, kad pabūtų su šeima. Aš ieškojau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi, galingą burtą. ratukas. Paaiškinau jam savo situaciją ir paaiškėjo, kad mano vyrą užkerėjo kita moteris, todėl jis pamiršo namus, daktaras Ajayi padarė burtą, o mano vyras buvo paleistas iš nelaisvės, ir aš džiaugiuosi, kad jis grįžo namo. po 3 metų išsiskyrimo, jei jums reikia kokios nors pagalbos, nedvejodami susisiekite su Dr Ajayi per whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki draugai, džiaugiuosi galėdamas pasidalinti patirtimi, kurią turėjau dirbant su daktaru Ajayi, išgyvenu sunkius santykius, nes mano metų sužadėtinis staiga pasakė, kad turėtume atšaukti vestuves, kad jo nebedomina. Aš buvau sutrikęs ir maldavau, kad tęstume savo planus tuoktis, bet mano sužadėtinis atsisako, tai paskatino mane ieškoti pagalbos kitur, štai kaip aš sutikau daktarą Ajayi internete ir paaiškinau jam savo situaciją. Daktaras Ajayi padarė meilės burtą, o mano sužadėtinis grįžo po kelių dienų ir atsiklaupė atsiprašyti. Gydytojo Ajayi dėka esame laimingai susituokę. Susisiekite su daktaru Ajayi Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com Tikiu, kad jis taip pat galės jums padėti.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Išgyvenau skyrybų procesą, kai internete radau daktarą Ajayi puikų dvasingą žmogų, niekada nemaniau, kad aš ir mano vyras kada nors grįšime kartu, esame palaiminti trimis vaikais ir susituokę 12 metų, bet jis buvo pasirengęs viską mesti. Kadangi jis susipažino su nauja moterimi, bet daktaras padėjo man atlikti galingą meilės burtą, kuris privertė jį pamiršti moterį, kurią jis ką tik sutiko, o skyrybos buvo atšauktos, dabar mes gyvename taikoje savo namuose su stipresniu ryšiu. susisiekite su gydytoju Ajayi per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu :drajayi1990@gmail.com, jis taip pat jums padės, jis taip pat paruoš vaistažoles įvairioms ligoms gydyti, jei tik turėsite kokių nors sveikatos problemų, kurios taip pat jus išgydys. Susisiekite su Instagram: https://www.instagram.com/drajayispiritualhome/

    AtsakytiPanaikinti