Jaunosios melagės


Sveikos! Šiandien Jums pristatysiu bene mano patį mylimiausią serialą. Taip, tai vienas iš populiariausiai žiūrimų serialų Lietuvoje – Jaunosios melagės!

Trumpa informacija:
Orginalus pavadinimas – Pretty Little Liars
Sezonų skaičius – 3 *
Režisierius – Lesli Linka Glatter.
Trumpas aprašymas - Alison, Arija, Hana, Emilė ir Spencer – geriausios draugės bei populiarios Rouzvudo Vidurinės mokyklos mokinės. Vasarą, nakvynės metu, itin paslaptingomis aplinkybėmis dingsta didžiausia pažiba – Alison. Merginos nutolsta viena nuo kitos ir atnaujina ryšį tik po metų, kai visos ima gauti žinutes nuo paslaptingo žmogaus, pasivadinusio „A“., grasinančio atskleisti visas draugių paslaptis, kurias žinojo tik Alison. Ne už ilgo randamas ir pastarosios kūnas. Ketveriukė mėgina išaiškinti, kokias paslaptis slepia geriausios draugės mirtis ir kas yra „A“ bei ko ji siekia…

Mano pastabos, rakomendacijos:
Serialai – juos labia mėgstu… tai lyg mano hobis! Tiesa, Jaunosios Melagės man patinka labiausiai. Kodėl? Lengva atsakyti – čia susipina ne vien meilė, bet ir baimė. Bet tai ir yra įdomu! Žiūrėdama tu tampi detektyve – spelioji kas yra “A” ir ne tik.
Apie šį serialą sužinojau, kai perskaičiau knygą. Tiksliau,  ieškojau šios knygos fanų facebook’e ir radau! Nors retai taip sakau (patikėkit, beveik niekada), bet mano manymu serialas daug geresnis už knygą. Reiktų pridurti, kad jame daug kas pakeista, net daugiau intrigų, kurios mane taip žavi.
Jeigu kiekvieną sezoną reikėtų įvertint, drąsiai teigčiau – trečiasis pats įdomiausias ir mįslingiausias. Tad, jei Jums nepatiko pirmosios serijos, nenustokite žiūrėti šio serijalo – po kiek laiko jis trauks Jus lyg magnetas. Išbandyta. Kai peržiūrėjau pirmąsias serijas, jos manes nesudomino. Dabar net nepasakyčiau kodėl. Tiesiog nepatiko ir tiek. Po kiek laiko su drauge kalbėjome apie serialus ir ji man parekomendavo pažiūrėti “Jaunąsias melages”. Tiesa, aš spyriojausi, bet jai pavyko mane įkalbinti. Tad ačiū, ačiū jai.
Kartais būna labai geri serialai – įdomūs, intriguojantys. Kitaip sakant scenarijus būna puikus… bet yra parinkti netinkami aktoriai (galbūt jie geri, tik būtent tas vaidmuo jiems nelimpa). Šiame seriale aktoriai yra puikūs! Tikrai.  Jie puikiai įsijaučia į vaidmenis ir kai žiūri kitą filmą su jais tu stebiesi (būtent tada ir pamatai, kokie tai talentingi žmonės) kaip jie suvaidina visai kitokią asmenybę.

Aktoriai ir nuomonės apie jų atliekamus vaidmenis:

Spenser (Troian Bellisario)

Prisipažinsiu – Spenser mano mylimiausia mergina iš šio serialo. Ji sumani, protinga, iškalbi, graži, kitaip sakant – tobulybių tobulybė. Tik gaila, kad jos gyvenimas netobulas… Reikėtų pridurti, kad ji mane kiekvieną kartą nustebina savo poelgiais. Kartais galvoju, kaip gerai, kad ji taip padarė, o kartais atsistebėti negaliu – kaip ji galėjo? Kaip aktorė Troian labai gerai atlieka savo vaidmenį – intelektualią asmenybę.

Hana (Ashley Benson)

Iš pirmo žvilgsnio Hana – populiarioji, apie kitus negalvojanti mergina. Iš dallies – tai tiesa. Jai svarbu ką apie ją galvoja kiti (tai nėra blogai), o ir dėl grožio padarytų bet ką. Kas matė pirmąjį sezoną arba net pirmąsias serijas žino, kokia ji anksčiau buvo putni, bet dingus Elei ji nusprendė tapti tokia pat kaip ji – graži ir populiari. Kartu su savo geriausia drauge Mona (kuri anksčiau buvo Elės pašaipos objektas) įrodė, kad jeigu nori,  gali viską. Ashley Benson yra tikrai gera aktorė. Šiuo metu kinuose rodo vieną filmą, kuriame vaidina ir ji – Laukinės atostogos.

Arija (Lucy Hale)

Arija… Apie ją galima daug kalbėti arba tiesiog tylėti. Ji yra labai įvairiapusiška asmenybė (iš gerosios pusės). Mano manymu, iš visos ketveriukės ji yra pati ryškiausia. Ji stengiasi atrasti kas yra A. Ji daug rizikuoja. Ji yra tokia… tvirtos būklės asmenybė. Lucy Hale įrodo, kad ji gali vaidinti visokio pobūdžio scenose. Ji gali būti  liūdna, linksma, pikta, nenuspėjama, išsigandusi. Ji tikrai puiki aktorė (kaip ir visos kitos vaidinančios šiame seriale), būtinai pažiūrėkite filmus, kuriuose ji vaidina.

Emilė (Shay Mitchell)


Mano manymu Emilė yra pati tyliausia asmenybė iš ketveriukės. Ji labiau mėgstanti likti nuošaly. Ji stengiasi gyventi, lyg negrėstų jokie pavojai. Ji apsimeta, kad jai viskas gerai. Ji nori gyventi. Negalima sakyti, kad ji nesijaudina, ne. Ji labaI jaudinasi, bet stengiasi susivaldyti. Matosi, kad šis vaidmuo atkaklaus žmogaus. Shay Mitchell… atvirai? Apie ją žinojau tik iš šio serial, bet manau, kad jame ir atsiskleidžia jos visi talentai.

Elison (Sasha Pieterse)

Oho, jeigu Arija yra įvairiapusiška, tai ši mergina yra žodžiais nenusakoma. Kas mate,  supras ką noriu pasakyti, o ir kitos po penkių serijų susidarys tokią ‘gerą’ nuomonę (:D). Gerai, kad realiame gyvenime Sasha Pieterse yra kitokia. Draugai sako, kad ji kaip tik draugiška ir šilta asmenybė.

Kitų nuomonės apie šį serialą:
Austėja, Marija - nerealus serialas. Kai užsikabinau, tai visus sezonus per savaitę peržiūrejau… bet tikrai, toks nerealus !!!
Evelina - Labai įdomus serialas. Visos tos paslaptys, melai, kerštas.... Serialas tikrai nepaliks abejingų. Privers vis jį žiūrėti ir žiūrėti, nes kiekviena serija - tai lyg žingsnis link tiesos...

Ketvirto sezono plakatas

Šį kartą tiek. Tikiusi, kad susidomėjot šiuo serialu :)
Simona A.

* Ketvirto sezono premjera Amerikoje bus birželio 11 d. (Lietuvos laiku birželio 12 d.)!
Informacija iš: online-tv.lt, 

8 Komentarai

  1. Atsiprašau, bet man straipsnis nepatiko. Neprilipo rašymo stilius, klaidų begalė, nerišlu kažkaip. Esu didelė šio serialo gerbėja, todėl manau, kad galėjai labiau išplėtoti temą. Parašyti įdomesnių faktų (kiek aktoriams metų, kuo dirba, kad ir ūgis). Pavyzdžiui, Aria. Ji aktorė ir dainininkė, 23 metai, ūgis 160 cm. Spencer yra aktorė, jai 27, pan. Kaip bebūtų, spaudžiu ačiū, kadangi pati tema man patiko. Tikiuosi atkreipsi dėmesį į klaidas. Nepyk, gal po kitu straipsniu mano komentaras bus fainesnis :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. O mano manymu tai puikus straipsnis, nes nemėgstu sausų straipsnių, įdomu išgirsti kito nuomonę. Na taip, klaidų buvo, bet ne tai esmė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Patiko, bet kažko trūko. Nežinau, norėjosi kažko išsamesnio, faktų, galbūt kokių mįslių (nes jų tikrai yra PLL puslapyje).
    Mano mėgstamiausia - Ashley Benson. Seriale - ji žodžio neieškanti mergina, visada bus teisi ir dėstys tai ką mano, nes jai svarbiausia teisybė ir atvirumas. Labai patiko, kad baisiose vietose, ji sugeba visas prajuokinti. Ir šiaip - ji įvairiapusiška asmenybė, sugebanti užjausti kitus... Tą galima pastebėti iš jos ir Monos bendravimo...
    Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kažkada žiūrėjau šį serialą, norėčiau toliau žiūrėti bet kažkaip nesinori žiūrėt iš naujo, kai nežinau, kurioj vietoj baigiau žiūrėti. Pasimetus visiškai aš :D gal kada iš naujo peržiūrėsiu visus sezonus :)
    Pats straipsnis visai neblogas, Gintarijai iš vienos pusės pritariu, iš kitos ne. Kam įdomu, kokia aktorė kiek sveria ar koks jos ūgis? Taigi straipsnis ne apie tai. O ir metai, tai labiau domintų kiek seriale metų toms merginoms. Straipsnyje kažko išties trūko, kaip maistui druskos reikia, taip ir tau kažkokios druskytės pritrūko! :D tačiau man visai patiko ir spaudžiu visas tris knopkes :33

    AtsakytiPanaikinti
  5. Šiaip maniau, kad serialas vadinasi "Mielos Mažos Melagės" - oh well :DD
    Mačiau visas serijas, tačiau nesu PLL gerbėja. Serialas man tiesiog atrodo kažkoks... netikras, bet žiūrėti vis vien įdomu :P Kaip ir tau, mano favoritė - Spencer :)) Aktorė puikiai perteikia savo vaidmenį ;)
    Deja, man labiau patinka TLG - kitas Saros Shepard kūrinys. Nzn, tiesiog jis mane labiau įtraukė nei PLL :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. laura taip vadinasi knyga

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man nepatiko labai. Pirma, ko jau ko, bet vardų į Lietuvių kalbą tikrai nereikia verst. Yra Aria, Alison, Hanna, Emily ir Spencer. O ne Arija, Elison, Hana, Emilė ir Spencer. Net skaityt nesinori, kai kitaip parašyta. Ir negali teigti "man 3 sezonas labiausiai patiko, todėl jūs nenustokit žiūrėt pirmose serijose, nes visiem žmonėm yra skirtingai. Tarkim man 3 sezonas nepatiko labiausiai.

    AtsakytiPanaikinti