Sugrįžimas! :)


Sveikos, mielosios skaitytojos! Štai ir vėl aš čia po nedidelės pertraukos, kupina noro rašyti, kurti ir stebinti. Nežinau ar Jūs mane prisimenate ar ne, bet kažkada čia jau buvau rašytoja, neslėpsiu-tada padariau šiokią tokią klaidelę, buvau užsikėlusi kartelę per aukštai tiek mokslų, tiek tinklaraščio rašymo atžvilgiu ir žinoma tai pakišo koją, tačiau juk dabar vasara! Turėsiu begalę laiko čia rašyti ir kartu su Jumis džiaugtis ilgais vasaros vakarais po įvairių nuotykių dieną. :) Kadangi žinau kaip greitai plečiasi "Teenage Dreams" tinklaraščio skaitytojų gretos ir žinodama kiek naujų žmogeliukų čia užsuka kasdien prisistatysiu iš naujo. Pabandysiu prisistatyti kiek įdomiau na, bet ar pavyks spręsti galėsi tik Jūs. 

Vieną atšiaurų žiemos vakarą tūkstantis devyni šimtai devyniasdešimt devintais metais, sausio dvidešimt šeštą dieną, spaudžiant stipriam šaltukui ir už lango siaučiant didžiulei pūgai Kauno ligoninėje gimė maža stambi mergytė, kurią tėvai pavadino Rita. 
Mergaitė ir toliau gyveno ir augo gimtajame mieste apsupta mylinčių tėvų, senelių bei giminaičių. 

Augo augo mergaitė ir užaugo! :D

Dabar man yra keturiolika metų, su tėvais ir broliu vis dar gyvenu Kaune. Būsiu aštuntokė. Lankau muzikos mokyklą, kurioje groju smuiku, tačiau vis dažniau pagalvoju, jog norėčiau piešti. Kadangi kaip supratote esu žmogus prie meno tai pat dievinu fotografiją. Tai mano hobis numeris vienas! (Straipsnio pabaigoje pridėsiu keletą nuotraukų). 

Štai keli dalykai, kuriuos dievinu:

  • Savo šeimą
  • Draugus
  • Kauną
  • Fotografiją
  • Krepšinį
  • Madą
  • Fondiu 
  • Coca colą
  • Šuniukus (labiausiai sibiro haskius)
  • Vasarą
  • Rašymą
  • Ir siaubo filmus
Turbūt dažniausiai mano straipsnių tema bus- mada! Aš ją tiesiog dievinu ir laikau neatsiejama savo gyvenimo dalimi.Tai pat mėgstu dalykus susijusius su mistiniais dalykais, šmėklomis, dvasiomis ir t.t... O labiausiai patinka siaubo filmai. Manau, jog nerasite nei vieno tikrai gero siaubo filmo, kurio nebūčiau mačiusi, taigi galite bet kada kreiptis patarsiu šio žanro filmų. :) 

Jeigu norit galite mane rasti facebook`e (https://www.facebook.com/rita.butauskaite) ir pakviesti į draugus, būtinai pabendrausim! 

Tai tiek kol kas iš manęs. Tikiuosi Jūsų nenuvilsiu ir mano straipsniai bus Tau naudingi ir pravers vienoje ar kitoje situacijoje.  

Na kaip žadėjau čia keletas mano darytų nuotraukų, labai nesmerkit, nes tikrai neesu profesionalė, o ir fotoaparatas nedaro stebuklų. Stengiuosi įamžinti gamtos, žmonių ir daiktų grožį bei įvairiapusiškumą! 
P.S Lauksiu Jūsų komentarų ir juose išsakytų pastabų ar kitų dalykų. :)
















8 Komentarai

  1. Įdomus straipsnis :) Manau esi šauni, protinga, graži, konikabili mergina :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rita, esi labai graži! :) Lauksiu Tavo straipsnių. Beje, skaičiau, kad labai mėgsti madą. Aš turiu blog'ą apie madą, kuriam reikia rašytojų. Gal sudominčiau?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dėkoju už pagyrimus. Ieva Saade- parašyk į fb dėl tinklaraščio! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika sugrįžus, smagu, kad naujų straipsnių įneši :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. ten tu, nuotraukoj? ;ooo

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveika, Rita! Is tavo prisistatymo supratau, kad esi isties idomi asmenybe. Sekmes tau! :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Taip, aš ten nuotraukoj. Nijole- dėkoju. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Rita, tavo straipsniai man patinka labiausiai, o dabar dar pamačiau, kad tu ir labai graži! Ech, net pavydas apėmė, jaučiuosi nevykėle :(
    P.s. Nuotraukos nuostabios!

    AtsakytiPanaikinti