KONKURSAS - "Mano džiaugsmai".


Labas vakaras, mylimi blog'o skaitytojai! Pirmasis rudens mėnuo, jau eina į pabaigą. Vieniems tai gera žinia, kitiems nelabai. Vasaros pabaigoje visi verkėme ir skundėmės, kad baigėsi vasara ir be abejo, prasidėjo mokslo metų dienos. Bet pažvelkime iš pozityviosios pusės - bent jau man, rugsėjis prabėgo kaip viena savaitė. Gal ir kiti mėnesiai slinks taip greitai kaip šis? Tikėkimės.. O aš, atskubėjau pas Jus su puikia žinia, skelbiu konkursą - "MANO DŽIAUGSMAI"!

KĄ REIKIA PADARYTI?
Šįkart užduotėlė bus gan lengva. Kadangi konkurso pavadinimas yra "MANO DŽIAUGSMAI", Jums tereiks parašyti penkis dalykus, kurie Tau suteikia geras emocijas, pakelia nuotaiką ar tiesiog ant veido užlipdo plačią šypseną. Galbūt tai mokykloje gautas geras pažymys? O gal tiesiog būvimas su gera kompanija? Būk originali!

KUR IR IKI KADA SIŲSTI LAIŠKUS?
Laiškus, kuriuose parašyti penki tavo džiaugsmai, siųsk man, el. paštu: simonospapuosalai@gmail.com, iki spalio 5 dienos!

KOKS PRIZAS? 
Originaliausio, įdomiausio ir tiesiog pačio pačiausio laiško autorė bus apdovanota šauniu prizu! Tai apyrankė, kurią mums įsteigė šaunus facebook puslapėlis - "Apyrankės". 



https://www.facebook.com/apyranke - Užsuk, nes tik čia kiekviena mergina gali rasti tai, ko pageidauja jos širdis! 

Taigi labai lauksiu Jūsų laiškučių!
Iki kitų susitikimų!
Simona. 


4 Komentarai

  1. Hey, šaunus konkursas. Lengvas, bet labai pozityvus. :) Jaučiu, daug laiškų sulauksit ;p

    AtsakytiPanaikinti
  2. Hi, tikiuosi, kad jų iš ties bus daug. :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. o reikia parašyti tik 5 dalykus ? o reikia parašyti kodėl ? :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip, tik penkis. Galima parašyti kodėl, bet nebūtina. :)

    AtsakytiPanaikinti