Nauja rubrika "Įdomiu faktų TOP-5": pristatymas + balsavimas


Sveiki visi! Šiandien, aš pirmą kartą su Jumis sveikinuosi rudenį. Iš ties yra labai gaila, kad vasara jau baigėsi. Atrodo jog va dar visai neseniai, prieš kelias dienas, buvo antrasis vasaros mėnuo - liepa, žaidėm kieme, maudėmės ežeruose, miegojom iki kiek norėjom. Ech... Ir vėl reiks eiti į mokyklą, ir vėl prasidės ta pati rutina, ir vėl pirmadieniai ir penktadieniai įgaus prasmę. Be to, jeigu kam įdomu, kita vasara bus po 273 dienų.
Bet visas straipsnis tikrai nebus apie tai. Kaip bebūtų, noriu pasidžiaugti jog šiandien sueina jau lygiai 1 mėnesis kaip aš rašau šiame blog'e. Iš ties labai džiaugiuosi savimi, nes tikrai nesitikėjau jog išbūsiu čia, bent jau man, taip ilgai. Tai ta proga aš sugalvojau dar vieną rubriką. Ji vadinsis "Įdomiu faktų TOP-5". Tikiuosi jog ji patiks ir aš Jūsų nenuvilsiu.



Turbūt dabar nė kiek nenumanot kaip čia viskas vyks, kaip atrodys ir galiausiai iš vis kas tai yra? Tiesa? Jei taip, skaityk toliau!

Taigi, kiekviename šios rubrikos straipsnio gale rasite apklausą. Joje bus 5 faktai ir Jūs turėsite juos perskaitę išsirinkti labiausiai patikusį ir sudominusį. Po kelių dienų aš atsidarysiu apklausos rezultatus. Daugiausiai balsų surinkęs faktas užims 1 vietą. Mažiausiai - 5 vietą, ir panašiai. Taip atsiras visos 5 vietos. Ir kas svarbiausia, aš tuos visus faktus aprašinėsiu. Tai bus puiki idėja papildyti savo žinių bagažą. Ir taip viskas kartosis. T.y. tapačiame straipsnį vėl bus apklausa, vėl balsuosite ir tada dar kitame straipsnį vėl aš aprašysiu tuos faktus ir pagal Jūsų balsus suskirstysiu vietomis. 


Tikiuosi jog bent šiek tiek supratote ir tikiuosi jog ši rubrika pavyks.


Apklausa kurioje turite pabalsuoti - "Įdomių faktų TOP - 5" balsavimas

4 Komentarai

  1. Neįtikėtinų faktų facebook'o puslapio plagiatas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gabija - labai malonu ^.^
    MarionetteOfHarmony - nei tu zinai kaip cia viskas bus, nei ka. Ir nesuprantu, kur matai plagiata? Tipo jau, kad keli faktai bus panasus kaip ir ju? Be to, jie viska ima is kitu anglisku puslapiu, tai is kur zinai, gal as irgi is ten imu?

    P.S. atsiprasau uz nelietuviskas raides.

    AtsakytiPanaikinti
  3. įdomi rubrika, bet nepatiko vienas dalykas - ant nuotraukų žodžiai be lietuviškų raidžių :(

    AtsakytiPanaikinti