Testai: "Ar tau svarbūs draugai?"



1. Draugai ar mokslo reikalai? Kam tu skiri daugiau laiko?
♣ Mėginu sujungti abu šiuos dalykus.
♥ Ne taip jau lengva surasti tikrų draugų!
◘ Mokslas man labai svarbus, o draugai svarbūs tik patys artimiausi.

2. Kaip nudžiugini savo draugus?
◘ Tai turi būti dalykas, kuris teiktų džiaugsmo mums visiems.
♣ Manau, kad jie turi būti laimingi, kad aš su jais draugauju.
♥ Kartais rašau laiškus arba šiaip ką nors padovanoju.

3. Draugė išvažiuoja į kitą miestą. Iš pradžių kiekvieną dieną susiskambinate, paskui ji susiranda kitų draugų. Kaip jautiesi?
◘ Artimiausio pokalbio metu paklausiu, kas vyksta. Manau, tam yra priežasčių.
♥ Man liūdna, bet gerai, kad ji turi draugų.
♣ Tai taškas. Tegu negalvoja, kad mano kantrybė begalinė.

4. Statant naują spektaklį dar likęs vienas vaidmuo. Jo nori tu ir tavo draugė. Ką darysi?
♣ Aš jai pasakysiu ne tą dieną, kada iš tiesų reikia ateiti į repeticiją, ir vaidmuo liks man.
◘ Aišku, susiginčysime, tegu vadovė sprendžia, kam atiteks vaidmuo.
♥ Perleisiu vaidmenį draugei. Ji jo nusipelnė.

5. Daugelis žmonių "perka" draugus. Ką darai, norėdama pririšti žmones prie savęs?
♣ Jei, pvz., draugė neturi pinigų, aš ją pakviečiu į kiną ir padovanoju bilietą.
◘ Nieko, draugai mane turi mėgti tokią, kokia esu.
♥ Iš tiesų man toks požiūris nelabai aptinka, bet taip gyvenime yra.

6. Tavo geriausia draugė pasipūtusi. Ji stengiasi atkreipti vaikinų dėmesį, o į tave jie žiūri tik kaip į draugę. Kaip jautiesi?
◘ Pamėginsiu su ja pasikalbėti apie tai.
♥ Ji gera mano draugė, taip kad viskas gerai.
♣ Tokia situacija mane erzina, aš ką nors sugalvosiu.

7. Su draugėmis susiplanavai išvyką, bet staiga šauniausias klasės vaikinas tave pakviečia į kiną. Kaip apsispręsi pasielgti?
◘ Pasitarsiu su draugėmis, ką daryti.
♣ Eisiu su vaikinu į kiną.
♥ Atsakysiu vaikinui, jei aš jam patinku, pakvies kur nors kitą kartą.


Dabar suskaičiuok, kokių simbolių (♣ ; ♥ ; ◘) surinkai daugiausiai ir skaityk toliau.


Daugiausia ♣

Tau svarbiausia smagiai leisti laiką. Jei nori įsigyti tikrų draugų, turi išmokti juos paguosti, kai kas nors nesiseka.


Daugiausia ♥

Draugai tau labai svarbūs. Tu puikiai sugebi suderinti savo ir jų pomėgius. Daryk taip ir toliau. 


Daugiausiai ◘

Labai bijai prarasti draugus. Bet neaišku, kodėl jaudiniesi. Draugai tave priima tokią, kokia esi.

1 Komentarai

  1. Gal ir teisingas atsakymas gavosi, pagal mano charakterį...

    AtsakytiPanaikinti