Kūrybos kampelis - "Mano sukurta apyrankė"

Kamilė

Labas vakaras ! Šį rudenišką, lietingą, šaltą, bet vis dėl to širdžiai mielą šeštadienio vakarą, atskubu su šviežutėliu, rubrikos "Kūrybos kampelis" įrašu. Nors savo sukurtą apyrankę atsiuntė tik viena dalyvė, neverta susikrimsti. Paganyti akis tikrai yra kur ! Tad kam čia aš tauškiu ? Pirmyn ir pačios įsitikinsite !!!

Viltės sukurta apyrankė

Apyrankę pagamino Viltė J. Sveikiname ! Padirbėjai iš peties... Tikrai labai gražu ! Aš tokios nemokėčiau padaryt... Vilte, galbūt galėsi mane bei kitas merginas, kurios nenutuokia nuo ko pradėti, norint pasigaminti šią žavią apyrankę, pamokyti per interviu ? Būsime labai tau dėkingos !

Na ir galiausiai atėjo laikas paskelbti kitą šios rubrikos temą. Viliuosi, jog mūsų blog'e daug dailininkių... Nes tema:

"Mano nupieštas piešinys"

Vieną arbą daugiau savo piešinių galite siųsti el. paštu - kamile.kacinskaite@gmail.com iki lapkričio 16 dienos. Iš būrio, piešinius atsiuntusių dalyvių, nugalėtoją ištrauksiu burtų keliu. O iš jos paimsiu interviu ir paskelbsiu "TD" blog'e.


Tai tiek šį kartą. Ir nebijokite rašyti, dainuoti, megzti, siuvinėti, šokti ir t. t., nes "Gebėjimas kurti – tai didžiausia dovana, kuria gamta apdovanojo žmogų be galo ilgoje evoliucijoje". Neslėpkite savo dovanos ! ;) Saldžių sapnų !

Kamilė

3 Komentarai

  1. Kamile, Tavo rašymo stilius ir charakteris man labai patinka. Malonu skaityti. Be to, nebijai iššūkių ir nenuleidi rankų. Žaviuosi Tavimi!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :) !!! Tikrai malonu sulaukti tokių komentarų. Jie suteikia stimulą rašyti ;). Dar kartą dėkoju !!! :)))

    AtsakytiPanaikinti