Let it snow, let it snow, let it snow!


Sveikos! Kaip gera grįžti čia, ir atrodo vėl viską pradėti iš naujo. Žinoma, džiaugsmas nebe toks, kaip pirmą kart patekus į šią nuostabią atmosferą, bet noras rašyti straipsnius yra, ir tikiuosi jus jais pradžiuginti.. :)
Kalėdos už mėnesio, bet... aš esu išprotėjusi dėl šios šventės, todėl mėnesis, kartais man atrodo kaip savaitė. O juk tokiai šventei norisi pasiruošti, pasipuošti..! Todėl pateiksiu Kalėdinės muzikos, o kituose straipsniuose ir dar daugiau.

Dean Martin - Let It Snow
Oh the weather outside is frightful, 
But the fire is so delightful, 
And since we've no place to go, 
Let it snow! Let it snow! Let it snow! 


Jingle Bells
Jingle Bells 
Jingle Bells 
Jingle all the way! 
What fun it is to ride 
In a one-horse open sleigh 

Coldplay - Christmas Lights
Oh when you're still waiting for the snow to fall
It doesn't really feel like Christmas at all
Still waiting for the snow to fall
It doesn't really feel like Christmas at all

Santa Claus Is Coming To Town
You better watch out
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town 

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
I don't want a lot for Christmas 
There is just one thing I need 
I don't care about the presents 
Underneath the Christmas tree 
I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
All I want for Christmas 
Is you 

12 Days Of Christmas
On the twelfth day of Christmas,
my true love gave to me
Twelve drummers drumming,
Eleven pipers piping,
Ten lords a-leaping,
Nine ladies dancing,
Eight maids a-milking,
Seven swans a-swimming,
Six geese a-laying,
Five golden rings,
Four calling birds,
Three French hens,
Two turtle doves,
And a partridge in a pear tree.


Rudolph The Red Nosed Reindeer
Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say, ho ho ho,
Rudolph with your nose so bright,
Won't you guide my sleigh tonight?

Glee - Blue Christmas
I'll have a Blue Christmas without you
I'll be so blue just thinking about you
Decorations of red on a green Christmas tree

Won't be the same, if you're not here with me

Na, dainų yra daug daugiau, tiesiog jas visas čia sukelti nemažai darbelio... Parašysiu dar straipsnių apie Kalėdas. O dabar - klausykit šių dainų ir pajauskit Kalėdų dvasią! :)

                           

5 Komentarai

  1. Nemažai darbo, bet viskas įmanoma, jei netingi. Norėtųsi daugiau ir populiaresnių modernesnių.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Net pakilo kaledine nuotaika:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj, pravers, kaip tik mums reiks daaug kalėdinių dainų :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gintarija - žinaaau, netingiu, tiesiog dar namų darbai nebaigti... :D Sorry labai... ;/

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pritariu Gintarijai, jog reikėjo paieškoti modernesnių dainų, juk nebūtina buvo šią dieną paskelbti straipsnio.. :)Tačiau man patiko, sužinojau keletą naujų dainų, kurios tuojau bus įtrauktos į mano kalėdinį grojaraštį. :))

    AtsakytiPanaikinti