Konkurso "Neįprasta, bet gražu" rezultatai


Asmeniškai man, atostogos prabėgo per daug greitai, rytoj jau teks žingsniuoti į mokykla, nors džiugina tai, kad orai po truputį tik gerėja. Taigi, šiam konkursui pasibaigus, čia užėjau norėdama jums pranešti konkurso rezultatus!


Visų dalyvių nuotraukos:

Deimantė Narvilaitė, 14 metų

Goda Kulnytė, 13 metų
Indrė Bočekovaitė, 14 metų

Viltė Juozokaitė, 12 metų
Simona Šleiterytė, 12 metų

Dovilė Dalmantaitė, 16 metų

Auksė Baltulytė, 14 metų
Justina Bansevičiūtė, 11 metų
Akvilė Šleinotaitė, 13 metų
Neringa G., 15 metų
Ačiū jums už tai, kad netingėjote sudalyvauti šiame konkurse, dalyvių tikrai nemažai, tai konkurencija taip pat nemaža. Jeigu aš galėčiau - visoms įsteigčiau bent kokią paguodos dovanėlę, bet gaila negaliu. Dar kartą dėkoju už dalyvavimą


Na, o mūsų nuostabūs rėmėjai " Epigone " dovanoja konkurso laimėtojai nuostabią rankinę su užrašu " Lithuania ".

Rašytojų ir mano sprendimu, konkurso laimėtoja yra
...
...
...
Goda Kulnytė!

Sveikinu, Goda, už meniškai perteiktą nuotrauką. O merginoms, kurios nelaimėjo ar nedalyvavo siūlau nenusiminti - Epigone turi savo tinklapį, kuriame galite rasti begale patriotiškų daiktų - http://www.epigone.lt/ , facebook- https://www.facebook.com/Epigone.lt?fref=ts


6 Komentarai

  1. Man, asmeniškai, nk grazaus Godos ntr. Visu kitu ziauriai faina. Nustebino Justinos ft. Juk jai tik 11m.. Tai.....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man asmeniškai labiausiai patiko Dovilės nuotrauka, bet ir kitos visai nieko. Sveikinu nugalėtoja :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikinimai nugalėtojai. O man asmeniškai, irgi Dovilės nuotrauka patiko labiausiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. na nežinau, ar verta aš buvau laimėti, bet kaip jau nutiko, taip nutiko, ačiū, nustebinot! :>>>

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nepaprastai graži nugalėtojos nuotrauka! Žinoma, kitų dalyvių nuotraukos taip pat neprastesnės. Sveikinu! Mano nuomone, esi verta laimėti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. goda a- susiek su manimi per facebook: https://www.facebook.com/ugnnee63 :)

    AtsakytiPanaikinti