Naujokė!




Hya! Mano vardas Monika, man yra dvylika metų, esu brunetė trumpais plaukais ir žaliomis kaip pievos akimis. Monika yra graikų kilmės žodis, kuris reiškia "viena, vieniša, patarėja". Tai tikrai man daug ką reiškia, nes laisvalaikį mėgstu leisti viena, kad ir kaip tai bebūtų keista. Mano zodiako ženklas - mergelė. Myliu gyvūnus, turiu du šuniukus, du vėžliukus, žuvytes ir vieną vienintelį žiurkėną. Taip pat mėgstu skaityti knygas, graužiu jas kaip reikiant! Klausau "deep haus'o", bet ne visada. Priklauso nuo nuotaikos. Domiuosi japoniška "kawaii" mada - :3 veideliai iš tikrųjų yra žiauriai "cute"!
Į Teenage Dreams ruošiuosi pridėti daaaug šiurpių straipsnių, tokių kaip šiurpiausi moksliniai bandymai ir t.t. Aišku, taip bus ne visada, parašysiu ir kitokių straipsniukų.

Iki kito straipsnio, Monika


Kontaktai:
Facebook: Monika Monikita
Gmail: miklusklavisas123@gmail.com

6 Komentarai