Šviežiena!




Labas, tariu visiems, kurie dabar skaito šiuos sakinius truputį suintriguoti pavadinimo. Nesuklysit spėdami, jog esu šviežia rašytoja čia, Teenage Dreams.
Vardas – yra gana svarbus siekiant identifikuoti žmogų. Esu Akvilė. Galbūt keletas žmonių atsimena mane iš tinklaraščio Life In Technicolor. Taip, taip, čia aš. Septyniolikmetė, būsima vienuoliktokė, kuri prisižadėjo sau vasaros nešvaistyti ir išbandyti save visur, kur tik įmanoma. To pasekmė: rašau prisistatymą čia!
Vardijant savo charakterio savybes nemėgstu išsiplėsti. Užtenka žinoti, jog esu bendraujantis, humoro jausmo nestokojantis, nuoširdus ir atsakingas žmogus. Vaikščiojantis tolerancijos įsikūnijimas ir kartais mėgstanti būti sarkastiška ar ironiška. Įsimylėjusi ir įsipareigojusi tokiam sportui kaip Formulė – 1, krepšinis, futbolas, tinklinis, badmintonas ir stalo tenisas, serialams Supernatural (Išrinktieji) ir American Horror Story (Amerikietiška Siaubo Istorija). Prie pomėgių arba laisvalaikio mėgstu priskirti knygų skaitymą, rašymą, filmų žiūrėjimą, sėdėjimą Tumblr, bendravimą su įdomiais žmonėmis ir, žinoma, muzikos klausymą. Garbinu tokias grupes kaip Coldplay, Foster The People. 30 Seconds To Mars, OneRepublic, Panic! At The Disco, The Script.
Šiek tiek bendros informacijos: gimiau ’97- ųjų kovo penktą, pagal horoskopą esu tikrų tikriausia žuvis, kas itin atspindi mano charakterį ir pasaulėžiūrą. Jeigu klaustumėte manęs apie ką svajoju ateityje, kokia profesija man atrodo patraukliausia, atsakymas būtų visiškai nekonkretus ir nepatenkinantis jūsų smalsumo. Jeigu atvirai, net neįsivaizduoju kam esu tinkama ir su kuo būtų geriausia sieti savo ateitį.
Iš tiesų, daugiau apie mane galite sužinoti paskaitę mano tinklaraštį, kurį jau minėjau pradžioje. Ten pilna visokiausių asmeniškų dalykėlių. Turėtų jums patikti.
Sako, jog gyvenime reikia viską išbandyti, tai kodėl gi neišbandyti savo jėgų čia?

O dabar ta vieta, kurioje aš palieku savo kontaktus.
Gmail: akvilepr@gmail.com

16 Komentarai

  1. Labai mielas prisistatymas! O dėl SPN - puikus pasirinkimas :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. ooo, Tu mėgsti 30 Seconds to Mars <3 Aš juos myliuu.

    Sėkmės blog'e :D Numanau, kad būsi viena geriausių rašytojų, puikiai dėstai mintis ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Didžiausios sėkmės rašant straipsnius! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oooo, pagaliau tu čia! Esu tikra, gerai seksis tau, be to, tavo tinklaraščio fanė esu jau metus :)) Pamačius tavo prisistatymą, išsižiojau. Labai džiaugiuosi, kad rašysi TD, sėkmėėės tau!! :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. JJ - Supernatural 4evah. Ačiū!
    Austėjai - marsai yra mano gyvenimas.
    Greta - taip, pagaliau aš čia. :DD Ačiū!
    Thank you, giiiiirls!
    Oj, kaip tos sėkmės čia prireiks! :D
    Labai smaguuu skaityt tokius komentaruuus. :33

    AtsakytiPanaikinti
  6. Panic! At the Disco, OneRepublic ir 30 Seconds To Mars yra tobuliausios grupės evah. <3 Sėkmės rašant!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveikinuuu!! Džiaugiuos, kad pagaliau ir tu prisijungei!!Labai laukiu tavo straipsnių ;) sėkmytės tau! :)))

    AtsakytiPanaikinti
  8. įdomus prisistatymas ;) ir omg, supernatural <3

    AtsakytiPanaikinti
  9. Akvile, tu privalai parasyti straipsni apie SUpernatural!! Myliu sita seriala!
    P.s. darom Supernatural fan meeta :D

    AtsakytiPanaikinti