Nauja rašytoja


  Sveikos, esu nauja rašytoja, iškart noriu pasakyti, kad anksčiau niekad nesu rašius jokiam bloge, todėl atleiskit jei pridarysiu klaidų.Tai va, kaip iš kortelės jau supratot, esu Rūta. Esu iš Kauno, man 15metų, šiais metais pradėsiu pirmą gimnazinę klasę. Visuomet svajojau rašyti šiam bloge, tas visuomet tęsiasi jau metus. Visai neseniai pamačiau, kad ieškomos naujos rašytojos, tad nusprendžiau ir aš prisijungti prie TD komandos, bei džiuginti jus (tikiuosi) savo straipsniais! Na ką galiu papasakot apie save: 8metus lankiau individualius šokius, esu du kart Europos čempionė šioj srity, bet dėl daugybės traumų šiais metais apsiribosiu tik sporto klubu. Esu vienas iš tų žmonių, kurie per dar ne daug savo gyvenimo metų, patyrė labai daug skaudžių išgyvenimų, bet per visą tą laiką pasimokiau, išmokau mąstyt pozityviai, visur įžvelgti gerus dalykus, įgyjau pasitikėjimo savimi, na ir daug kitų tikrai į naudą man išėjusių dalykų. Kaip sakoma - nėra to blogo kas neišeitų į gerą. Šiuo metu jaučiuosi labai laiminga, atkakliai siekiu savo tikslų, šis blogas buvo vienas jų. Jame ruošiuosi rašyti apie tai kas svarbiausia šių laikų jaunimui, noriu motyvuoti žmones stengtis keistis į gerą, suprasti kas iš tiesų gyvenime svarbu, ir padėt tiems kurie galbūt nesijaučia laimingi.
   Na, labai išsamaus prisistatymo galbūt ir neparašiau, nes rašymas apie save, vienas sunkiausių dalykų man, bet tikriausiai jau supratote, kad esu tas žmogus kuriam rūpi kiti, kuris nori padėt kitiems. Panelės, kurioms reikia ar nuoširdaus patarimo, ar patiriate daug problemų - būtinai parašykit man! Esu draugiškas žmogus, trokštantis viso ko geriausio, ir savo straipsniais bandysiu jums tai parodyt! Taip pat galite mane sekti instagrame. :) Parašiau viską ką norėjau, kelias savo nuotraukas, ir socialinių tinklų nuorodas paliksiu apačioje, tikiuosi, kad dar ilgau būsime kartu ir bendrausim.


 
Instagramas 
Facebook


8 Komentarai