Kalėdinių filmų TOP 5

Ruduo dar nesibaigė, tačiau jau daugelis gyvename kalėdinėmis nuotaikomis. Po Vėlinių, kai kuriose parduotuvėse jau galime rasti kalėdinių eglučių, žaisliukų bei kitų papuošimų. Televizijos reklamose fone skamba kalėdinės dainos. Daugumai tokios smulkmenos pakelia nuotaiką. Bet jei nori dar labiau pakelti kalėdinę nuotaiką, gali pažiūrėti nuotaikingą, su šia švente susijusį filmą. 


,,Ketverios Kalėdos''
Kiekvienais metais per Kalėdas Keitė ir Bredas pasprunka nuo išsiskyrusių tėvų ir kitų įkyrių giminaičių. Tačiau šiais metais įsimylėjėlių planai pasikeičia. Dėl didelio rūko uždaromi visi oro uostai ir porelei nepavyksta pasprukti. Todėl jie turės per vieną vakarą atšvęsti ketverias beprotiškas Kalėdas.
Mano nuomonė: Paprastas, linksmas, nuotaikingas filmas ramiam vakarui su puikiais aktoriais!


,,Milijonas šventinių lempučių''
Styvas tikras Kalėdų fanatikas. Kiekviena gruodžio diena jam užimta, nes jis ruošiasi šventei. Jis net gi yra pramintas Kalėdų karaliumi. Jo žmona, dukra ir sūnus jau susitaikė su tokiu Styvo pamišimu. Taip turėjo būti ir šiais metais, tačiau į kaimynystę atsikrausto Badis su šeima. Badis yra asmenybė turinti  dideles svajones. Šiais metais jis panoro papuoši savo namą daugybe lempučių, kurios būtų matomos iš kosmoso. Vieną vakarą pro langą pamatęs kalėdinį spektaklį kaimyno namuose, Styvas supyksta, nes mano, jog jo Kalėdų karaliaus karjera sugriauta. O tuomet prasideda varžytuvės tarp kaimynų, kurios dar niekada nebuvo tokios linksmos, gražios bei šviesios.
Mano nuomonė: Tai mano mėgstamiausias kalėdinis filmas. Jį žiūriu prieš kiekvienas Kalėdas. Man jis labai mielas bei nuotaikingas. 


,,Kalėdos pagal Kranksus''
Liuteris ir Nora Kranksai kiekvienais metais ruošėsi Kalėdoms. Puošė namus, kepė kalėdinius valgius, pirko brangias dovanas. Visą tai jie darė nuoširdžiai ir su meile. Tačiau jų dukrai išvykus, viskas apsiverčia aukštyn kojomis. Liuteris pareiškia, jog šiais metais reikia atsisakyti Kalėdų ir taupyti pinigus, o tuomet išvykti į kruizą. Iš pradžių Norai ši mintis nepatinka, bet vėliau ji persigalvoja ir pritaria vyro sumanymui.
Mano nuomonė: Iš pirmo žvilgsnio filmas atrodo nuspėjamas ir nuobodus, tačiau taip nėra. Nuotaikingas ir labai kalėdiškas.


,,Atostogos''
Kalėdos - tai metas, kai norisi pabūti su mylimais žmonėmis. Tačiau ką daryti, jei sužinai, kad tavo mylimasis ilgą laiką buvo tau neištikimas? O dar blogiau, tavimi tik naudojosi? Taip nutinka filmo herojėms. Joms viskas įgriso iki gyvo kaulo, todėl jos nusprendžia... apsikeisti namais! Tačiau gaunasi taip, kad jos apsikeičia ne tik namais, bet ir gyvenimais.
Mano nuomonė: Nesu didelė romantinių filmų mėgėja, tačiau šis filmas pasakiškas! Gal dėl to, kad šis filmas susijęs su mano mėgstamiausia švente?




,,Lemtingas atsitiktinumas''
Kalėdinių dovanų pirkimo karštinė. Visi skuba, lekia. Vienoje parduotuvėje vaikinas ir mergina pagriebia tą pačią pirštinių porą. Vaikinui pamačius, jog jai tų pirštinių tikrai reikia, pasiūlo mainus: jei ji su juo nueis į pasimatymą, jis jai atiduos pirštines. Mergina sutinka ir po kelių valandų buvimo su nepažįstamuoju supranta, kad tos pirštinės buvo ne sutapimas, o lemtis.
Mano nuomonė: Dar vienas romantinis filmas. Dar vienas filmas, kuris man labai patiko. Labai graži meilės istorija, puikūs aktoriai.





Na, o jei norite pažiūrėti filmus, kurie primintų vaikystę, galite pažiūrėti ,,Vienas namuose'' arba ,,Kaip Grinčas Kalėdas vogė''. Daug kas pasakys, kad šie du filmai atsibodę ir nebejuokingi, tačiau kitiems šie filmai Kalėdų laikotarpiu patys  mėgstamiausi. 


6 Komentarai

  1. Labai ačiū, kad nepatingėjai surasti įvairesnių fimų, nei ,,Vienas namuose''. Ačiū už idėjas! Spaudžiu visas reakcijas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Straipsnis geras, bet manau dar šiek tiek per anksti su kalėdiniais filmais:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labai patiko!
    Geri filmai, įdomi tema(šiaip pati žadėjau rašyti šia tema, bet aplenkei mane xd), gerai parašyta. Puiku!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonime - Malonu, jog patiko :)
    Linute - Buvo ask.fm prašymas toks, todėl ir parašiau šį straipsnį :)
    Beatriče - Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Filmai su kalėdine tematika mano patys mylimiausi, tad ir straipsnis labai patiko! Puikiai padirbėjai, o straipsnis manau, kad pravers daugeliui. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man nelabai patiko tavo įrašas, nes daugiausiai parodei romantinius filmus, o kokių kitokių negalėjai pasiūlyti???
    Kai kuriems žmonėms nepatinka romantiniai filmai...

    AtsakytiPanaikinti